Entrega Redisseny d'Imatge corporativa d'un Canal TV
1ª PART
Elements a entregar: el 12 de desembre de 2008
1) Suports gràfics offline:
1.1) PDF amb el manual corporatiu del Redisseny d'Imatge corporativa del Canal de TV escollit. (concepte, esboços, simbol, logòtip, marca, sel·lecció cromàtica, sel·lecció tipogràfica, aplicacions de la marca: negatiu, 1T, sobre color, sobre foto, …)
1.2) Aplicacions de la imatge corporativa.
1.2.1) Papereria: targeta, paper cartes, sobre i carnet d'accés a la cadena TV.
1.2.2) Senyalètica: façana de la cadena TV.
1.2.3) Parc mòbil + micros + càmeres.
1.2.4) Vestuari
1.3) Plantejar la gràfica online (a TV): nivell storyboard.
2ª PART
Elements a entregar: el 30 de gener de 2009
Aquesta part de l'assignatura es farà en equip amb la classe de AE d'en Luís Roldán.
2) Suports gràfics online:
2.1) mosca de la cadena
2.2) Cortinetes: Promo
2.3) Elements de continuitat
2.4) Autopromo de continguts
2.5) Ràfegues de: “ A continuación…”; “ Volvemos en…”
Elements a entregar: el 12 de desembre de 2008
1) Suports gràfics offline:
1.1) PDF amb el manual corporatiu del Redisseny d'Imatge corporativa del Canal de TV escollit. (concepte, esboços, simbol, logòtip, marca, sel·lecció cromàtica, sel·lecció tipogràfica, aplicacions de la marca: negatiu, 1T, sobre color, sobre foto, …)
1.2) Aplicacions de la imatge corporativa.
1.2.1) Papereria: targeta, paper cartes, sobre i carnet d'accés a la cadena TV.
1.2.2) Senyalètica: façana de la cadena TV.
1.2.3) Parc mòbil + micros + càmeres.
1.2.4) Vestuari
1.3) Plantejar la gràfica online (a TV): nivell storyboard.
2ª PART
Elements a entregar: el 30 de gener de 2009
Aquesta part de l'assignatura es farà en equip amb la classe de AE d'en Luís Roldán.
2) Suports gràfics online:
2.1) mosca de la cadena
2.2) Cortinetes: Promo
2.3) Elements de continuitat
2.4) Autopromo de continguts
2.5) Ràfegues de: “ A continuación…”; “ Volvemos en…”
Etiquetas: ejercicio, imagen corporativa, tv
0 comentarios:
Publicar un comentario
Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]
<< Inicio